Jaki dysk Hdd?

Autor: Adek (amrozik_at_pzl.swidnik.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 07:51:46 MET

Chce kupic dysk 40GB 7200.
Seagate - Uwazalem, ze dobre sa dyski Seagate Barracuda (w jednym sklepie
stwierdzono, ze 40% zwrotow gwarancyjnych to Seagate i polecono mi
Samsunga).
IBM - W innym sklepie stwierdzono, ze IBM byly dobre, ale teraz sa z Wegier.
Caviary czesto sie psuja.
Co z Maxtorem?
Ostatnio padl mi w pracy stary Seagate 2GB, w domu Seagate Medalist 10GB, a
koledze Caviar 20GB 7200 mial go 2 miesiace.
Ile normalnie formatuje sie Barracuda?
Goscio kazal mi formatowac przez Dysk Managera, bo zwykly dosowy format moze
trwac i 5godzin (czy to prawda?)
Pozdrawiam i dzieki za wszelkie porady. ADEK