Re: 2xPIII 866Mz vs. P4 1.5 GHz

Autor: Pawel Topa (topa_at_icsr.agh.edu.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 12:21:57 MET

Czesc!
Dzieki za odpowiedz.
> za ta kase to nie ma nic lepszego od dual ATHLON M(X)P.
> plyta tyan tiger czy jakas inna , pamieci DDR.
> byl link do testu na grupie (3d s, maya)- nie podskoczyl ani p4 najszybszy
> ani dual p3.
Hmm... tyle ze w nie widzialem w krakowie plyt Tyan, wybor nie jest
specjalnie duzy.

> tak, jak intel za chwilke zmieni sobie ot tak socket :)
> nie ma nic przyszlosciowego imho. nastepne procki = nowa plyta , nowe
> kontrolery i inne bajery..
Przez ostatnie 3 lata nie bylem na biezace, wiec dopiero teraz dowiaduje
sie o pomyslach Intela.

> imho "pierdy" wasc mowi... 2 plyty na VIA chcesz a procka amd nie ? bez
> przesady! jesli juz to mieszac moze VIA. Poszukaj sobie testow i zdecyduj
> czy warto przeplacac za intela (slabszego i to nie malo). Sam mialem obawy,
> przesiadlem sie i jestem mile zaskoczony. Jak juz to plyty na intelu pod
> intela - no bo amd be be wiec i VIA be be nie ma wyjscia.
Slyszalem ze ta plyta Abita jest bardzo przyzwoita (ale sie zrymowalo).
A czy sa plyty intela dual?
Nie chcialem takze brac plyty intela dla P4 bo obsluguje tylko RIMM,
ktore sa bardzo drogie.
Czy jest jakas plyta dual dla AMD?

Pozdrawiam

--
Pawel Topa 			http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~topa/
Institute of Computer Sciences, University of Mining and Metallurgy