Re: LG GCE-8160B Firmware 2.0

Autor: Wozik (wozik_at_stone.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 12:20:49 MET

PRL <prlpromo_at_poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Jesli nie masz tej nagrywarki zamontowanej juz przez producenta
> (DELL , HP) to....spokojnie mozesz updeatowac albo poczekac na
> nastepna wersje ;)))

OK, dzięki za info, co prawda nie mam BSOD-ów przy zamykaniu systemu,
więc nie wiem czy jest sens zarzucać Firmware.

Jednyą dziwną rzeczą, zdarzyło mi się to raz, było zawieszenie się
nagrywarki lub Nero przy wypalaniu płytki Audio. Nagrała się do
końca, sesja została zamknięta, ale pomarańczowa dioda mrugała sobie,
jak gdyby nihdy nic. Pomógł tylko reset, bo napęd nie dał się
otworzyć. Płytka okazała się wypalona poprawnie ;-)

--
wozik_at_stone.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb