[OT] Pomożcie :(((

Autor: Feanor (olek7_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 00:34:43 MET

Wybaczcie OT ale nie wiem gdzie mam się z tym zwrócić.

Otoż od jakiegoś czasu dostaje maile , które w załączniku zawierają wirusa
I-Worm.
Jakby tego było mało ten załącznik otwiera się automatycznie przy czytaniu
wiadomości.

Juz kilkanaście razy usuwałem tego wirusa , ale co z tego jeżeli co jakiś
czas dostaje maila w którym znowu znajduje się ten wirus i cała zabawa
zaczyna się od początku.

Czy jest jakiś patch na OE , który rozwiązuje ten problem ???

Pomożcie bo ja juz nie wiem co robić :(((

Pozdr.