Re: [OT] Pomożcie :(((

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 00:45:06 MET

Użytkownik "Feanor" <olek7_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> Czy jest jakiś patch na OE , który rozwiązuje ten problem ???

1)
czemu nie piszesz na grupe mail lub win9x przecie to soft a nie hardware,
udam ze dam wiare ze nie znalazles innych grup.. no ale dales ot
przynajmniej.

> Pomożcie bo ja juz nie wiem co robić :(((

2) zmien na the bat (najlepsze)
3) http://www.google.com/search?q=outlook+express+%2Bvirus+%2Bpatch czy to
jest tak trudne do znalezienia (tak tam jest ale przewiniesz w dol w gore i
znajdziesz sam:) ) ?
4) rozeslij update do innych i wyzywij od lamerow to moze rusza d... i
naprawia OE.

pozdr

p.s
opcja nr 1 najlepsza.