Re: [OT] Pomożcie :(((

Autor: Bobryk Grzegorz (borygo_at_rsi.com.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 01:05:50 MET

Witam

1. Zainstaluj łatkę do OE (możesz to zrobić w IE poprzez narzędzia/windows
update). Łatka ta jest niewielka, a powoduje pojawienie się monitu jeżeli w
OE wirus usiłuje się automatycznie uruchomić.
2. Zainstaluj program antywirusowy który sprawdza pocztę. Ja mam AVP i z
takimi wirusami nie mam żadnego problemu (a bywało że w tygodniu kilka
dostawałem).

BTW: NTG. Po szczegóły zapraszam na priv.
Pozdrawiam