Re: P4 vs Athlon 1500 XP - ocena- INTEL - RULEZ

Autor: Jenot (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 10:14:54 MET

W artykule <9vr241$ui1$1_at_Gambit.Gubernat.NET>, Smoq napisał(a):
> Użytkownik "Jenot" <tstafinski_at_zke.com.pl> napisał w wiadomości
> Sbeinit laduje sie tylko przy zaladowannym sterowniku pamieci EMS. To
> rozwiazanie nie pomoglo by.

AFAIK emm386.exe w win98 ładuje się automatycznie (nie musi być
w config.sys. Na Abicie był ten problem, że jeśli sbeinit był
w autoexec.bat to po wyświetleniu pulpitu system wisiał a na ekranie
była kaszka.

> Zgadza sie :)

Ech, wspomnienia, stolik na korytarzu, flaszka, popiołka i przez całą
noc tylko ludzie się czasem przy stoliku zmieniali (gdy się "zmęczyli").

Pozdrawiam,

--
[Tomasz Stafiński ]   -o)  | A computer lets you make more mistakes
[Linux User #47986]    /\  | faster than any other invention, with the