ATI Radeon VE i przelaczanie TV/monitor

Autor: jaura (jaura34_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 10:16:11 MET

Co jest przyczyną, że mimo utworzenia odpowiednich schematów
wyświetlania (zakładka "Ekrany") po przełączaniu z trzyb, w którym
ekranem podstawowym jest monitor a drugorzędnym telewizor w tryb z TV
jako urządzeniem podstawowym ekran na monitorze przełącza mi się na
50Hz. Strasznie mnie to wkurza, bo jak wybieram schemat z zakładki
"Ekran" to działa to wszystko OK, ale jak z ikony na pasku zadań
(czyli 100 razy wygodniej) to monitor wprawdzie na moment pozostaje
na domyślnych 100Hz ale za 2-3 sekundy jednak przełącza się na 50Hz.
Nie miałem tego problemu pod win98, teraz używam win2k i jest jak
jest. Ma ktoś jakiś pomysł w czym rzecz?

Pozdrowienia

--
jaura