Re: karta z TV out nie funguje... ;-(

Autor: Piotrek Łukasik (plukasik_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 19:17:26 MET

tiaaa
detonatory mialerm założone w wersji jaka podales Twin wiu siem bawilem...
niestety z marnym efektem... przerobilem wszystkie opcje klonowania i dalej
kupa...
a tych programilow za cholere nie moge namierzyc... ;-( ale obawiam sie ze
niweiele by pomogły
Objaw...czasem mignie cus na TV ale niewiadomo co to w zasadzie jest...
chyba siem uwale z rozpaczy... ;-)

Piotrek