Re: Re[2]: Problem Gforce 2MX 200

Autor: piecia (p.bodzon_at_grosik.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 08:01:08 MET

Faktycznie karta jest więcej niz ciepla. Dzis postaram sie zamontowac na niej
radiator. Co do driverow to mam najnowsze detonatory. Moja AGP moze dzialac
takze jako x2. Nie sadze ze wina moze byc po stronie monitora. Mam jednak
jeszcze jedna sugestie moze wina lezy po stronie procka (celeron 300A)
podkrecony na 375? Ale z drugiej strony w momencie gdy gasnie monitor to
komputer dalej chodzi (nie restartuje sie) poza tym nie jest zawieszony do
dziala na klawiaturze Caps Lock. Probowalem wrocic do ustawien oryginalnych
(300Mhz) ale rowniez po pewnym czasie (moze nieco dluzszym) monitor pada.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----