Re: Athlon 1,2 GHz

Autor: Piotrwarez (piotrwarez_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 08:05:48 MET

Użytkownik "Gabriel Filipkowski" <gabriel_f_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Facet chce go odemnie odkupić za 70zł.

No, o ile wiem, to spokojnie może ci zaproponować drugie tyle. Wystaw to na
allegro. Gwarantuje ci że ktoś go odkupi za ok 150 zł :) Jest tam kilku
"specjalistów", a jeden w szczególności. Chyba ma dobry układ w serwisie i
mu to bez pyta przyjmują... W każym razie jak miałem w łapach padniętego
Athlona 1GHZ to 140 zł wróciło :))

szczęścia

Piotr W