Re: Re[2]: Problem Gforce 2MX 200

Autor: soop2i (soop2i_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 00:21:49 MET

> soop2i napisał/a...

> s> nie
System
> [...]
miec
> s> zwiazek ale na plycie masz AGPx1 a karta jest x2/x4, jakich uzywasz
> s> driverow - jakbys chcial detki pod XP to mail me.
>
> BX miał AGPx2.
>
> --
> [ Michał Młynarczyk | faq_at_telefon.gsm.pl | GSM 609... | GG 102937 ]
> [ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]
> [ FAQ pl.misc.telefonia.gsm - http://telefon.gsm.pl/faq --------- ]
>
> Słyszy się tylko te pytania, na które jest się w mocy udzielić odpowiedź.

nie jestem specjalista w tej dziedzinie ale proponuje tak :
- abys najpierw spr. drivery monitora (i pozniej jego ustawienia -
resolution, frequency etc)
- podczas kolejnego wylaczenia monitora, wylacz komputer i sprawdz reka jak
goracy jest radiator na karcie graf. i proponuje zamontowanie wentylatorka
- sprawdz czy karta graficzna jest mocna zainstalowana w porcie AGP
jesli to nie pomoze, pozycz od kogos karte graf i przez jeden dzien
przetestuj ja na swoim komputerze ( a zeby Twoja karte przetestowal ktos
inny u siebie), jednym slowem wycisniej z niej ile sie da i powiedz jakie
byly skutki...