Re: USB - klopoty

Autor: WG (w_gol_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 07:28:21 MET

Niestety nic nie pomogło ,
ale pojawiły sie nowe elementy w sprawie
w desperacji spróbowałem użyć driverów USB
(główny koncentrator usb, hosta , i rodzajowy koncentrator)
z katalogu WinNT (2000) i coś namotało i teraz nie mogę odpalic
systemu win98
przy ładowaniu driverów usb zgłasza błąd ochrony systemu .
mogę odpalic tylko bez driverów usb.
Nie chcę instalować systemu od nowa bo utrace powiązania z
aplikacjami
wersji uaktualniającej nie mam , pytanie gdzie są pliki
sterowników USB
w win 98 (czy SE) i jak się nazywają zeby je podmienić w
katalogach
wgol