Re: USB - klopoty

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 19:37:44 MET

"WG" <w_gol_at_friko6.onet.pl> wrote in message
> Cześć, płyta A7V
>
> drukarka HP 656 deskjet
>
> System win98 nie widzi drukarki przez port USB , stery wgrane
>
> natomiast pod win2000 lokalizuje drukarkę bez problemu instaluje
> i HP hula .
>
> Gdzie tkwi problem z win 98 ?

Ten win98se obsluge USB to ma jak nic skopane. Ja np za nic na swiecie nie
moglem go zmusic zeby poprawnie pracowal z myszka na USB. Za pierwszym razem
tj. po podlaczeniu myszy system wykrywal prosil o stery, a po restarcie mysz
juz nie byla widziana i trzeba bylo ja przekladac do drugiego USB albo
ponownie instalowac stery. Z podobnym problemem ktos juz na grupie pisal.
Kumpel tez mial problemy z drukarka tylko akurat byl to jakis Epson.
Przestawienie sie na jedyny sluszny system (win2000) sprawe zalatwilo. Moze
to problem plyty gl ale nie sadze bo u mnie to bylo na ECSie u kumpla na
Abicie.
Luka
P.S Moze jakis patche pod winde ale teoretycznie win98se obsluge USB ma
chyba w standardzie ze sie tak wyraze. VIA SP tez ma jakies stery do USB ale
to mialem wgrane, kolega tez a sprzet nie dzialal.