Re: jak sie najlepiej podpiac?

Autor: romek13 (romek13_at_poczta.fm)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 07:33:05 MET

Użytkownik "drukqs" <lanco_at_wa.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mieszkam w okolicy, gdzie niemozliwe jest podlaczenie sie do Sieci przez
> kablowke, chello ani siec osiedlowa (bo nie ma osiedla :-), a za czesto
> korzystam z Internetu, zeby oplacalo sie laczyc przez modem (miesieczne
> rachunki telefoniczne ok. 200 PLN za sam Internet). Teraz pytanie: czy
> jestem skazany na SDI czy sa inne sposoby? A co sadzicie o samym SDI - czy
> warto?
>
> pozdrawiam
> Marcin

No nie wiem czy uad Ci się założyć SDI bo generalnie Tepsa wycofuje się z
tego i zastępuje Neostradą opłaty dwa razy większe.
Inna sprawa że czasami ktoś rezygnuje z tego (ja 1.5 roku na SDI teraz w
sieci prywatnej).
Transfer max 11kB na kraj- zachód gorzej(a czasami fatalnie-tak było
przynajmniej u mnie 6 miesięcy temu).
Ale na zachód też jest sposób-puszczasz przez proxy n.p. Multiproxy i znowu
jest na max (prawie).