Re: Czy warto kupić Rive TNT 2 M64 (TV) ?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 23:13:38 MET

Użytkownik "Dariusz Antoniak" <etheron_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Tutaj bedzie rozwiniecie tematu. Jesli chodzi o sprzet to mam Durona 850 i
> monitor (jeszcze) 14".

do 14" nic lepszego nie kupuj bo to profanacja karty i oczu.

Zamierzam troche pograc, chociaz niekoniecznie w
> najnowsze gierki.

najnowsze - zapomnij, stare ok. zreszta co za frajda na takim malym :(

 Jestem tez filmomaniakiem :). Koledzy twierdza, ze
> wszystkie gry na tej karcie chodza...

heheh w 640 ? w 800 tez w 1024 tez ale z 6 fps :(

 ale jestem ciekaw, ile mozna z niej
> wycisnac, jak chodza pod tym filmy i jaka jest (subiektywna) jakosc
obrazu.

filmy nie ma znaczenia, jakosc zalezy od producenta = no name-> syf ale na
14" nie widac i tak pewnie.

> Co myslicie o wersji z wyjsciem TV ? Czy da sie tego uzywac ? A jesli tak,
> to na jak dlugo wystarczy ?

to znaczy ? dziala dopoki nie zepsujesz.

> Skoro juz dorwalem sie do glosu, to gdzie mozna znalezc archiwum grupy ?

google.com afaik
i onet.pl - niusy