Odp: Czy się opłaca duron 800 na duron 1.4

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 19:29:05 MET

Użytkownik Janusz <jjanek_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9voc8s$afp$1_at_news.tpi.pl...
> sam właśnie już nie wiem co zrobić kasa może i znalazła by się na wymianę
> (chociaż bardzo mi szkoda) dla tego was zapytałem czy cos zyskam w prędkości
> wcześniej miałem celeron 400 i jak przesiadłem się na durona 800 to byłem
> jak w niebie
> dlatego jakby miała być taka różnica to chętnie bym zmienił,
> zestaw ten u mnie pełni role i telewizora i skaner mam podpięty oraz
> nagrywarkę
> dla tego nie chce znowu na minę się wpakować bo co do kupowania to nie mam
> szczęścia

Wzrost prędkości w _niektórych_ zastowaniach będzie bardzo duży.
No ale właśnie czy uważasz, że jakieś zadania Twój Duron 800 wykonuje
za wolno ?

Podaj jaką masz płytę główną żeby nie było później marudzenia - dlaczego
mój Athlon pracuje tylko @1050Mhz ?
Poza tym Athlon 1.4Ghz potrzebuje solidnego zasilacza (najlepiej 300W),
jeżeli masz jakiś niemarkowy 230-250W to zapomnij o tym procesorze.

PeJot