Re: Czy się opłaca duron 800 na duron 1.4

Autor: Janusz (jjanek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 22:25:32 MET

sam właśnie już nie wiem co zrobić kasa może i znalazła by się na wymianę
(chociaż bardzo mi szkoda) dla tego was zapytałem czy cos zyskam w prędkości
wcześniej miałem celeron 400 i jak przesiadłem się na durona 800 to byłem
jak w niebie
dlatego jakby miała być taka różnica to chętnie bym zmienił,
zestaw ten u mnie pełni role i telewizora i skaner mam podpięty oraz
nagrywarkę
dla tego nie chce znowu na minę się wpakować bo co do kupowania to nie mam
szczęścia
dzięki za pomoc pozdrawiam wszystkich Janusz