problem z instalacją win xp

Autor: Yogibaboo (adam.porecki_at_expander.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 13:03:44 MET

Panowie Ratunku!
Próbuję instalować win XP. Bootuje z płytki, formatuje partycję, potem
sprawdza dysk i sie wiesza przy 100%.
Po restarcie idzie dalej, ale nie może skopiowac plików,od razu na początku,
za każdym razem innego.
Próbowałem wszelkich ustawień defaultowych biosu.
próbowałem innych płytek cd innych napedów cd-rom. KAPLICA.
bios jest najnowszy.

Płyta MSI k7t turbo
athlon 1ghz 200
karta graf Ati radeon 64 vivo
bios 3.2
256 ramu - nie wiem jakiej firmy (może tu leży przyczyna?)
Na forum na stronie MSI jest sporo ludzi z tym problemem, ale jeszcze nikt
nie podał rozwiązania.

pozdrówka
Yogibaboo