hp1100 nie wykrywa braku papieru (by³o: Re: hp 1100 ³yka kartki)

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopiera³a (undefine_at_venus.wmid.amu.edu.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 10:03:08 MET

W dniu 6 Nov 2001 12:49:54 +0100,
przez rysieks_at_poczta.onet.pl zosta³o pope³nione co nastêpuje:

> Ale s±dzê ¿e ten "separation kit" jest lepszym rozwi±zaniem,
> chocia¿ suchy papier swoje robi,
> a przecie¿ chodzi o to ¿eby siê cz³ek nie wk....
dosta³em ten spearation kit, za³o¿y³em.. i kartek ju¿ nie wciaga :)
Pojawi³ siê za to kolejny problem, nie wiem czy nie wiêkszy. Otó¿..
teraz jakby nie dzia³a³ czujnik wykrycia papieru. Dioda z papierem
ci±gle siê ¶wieci na zielono, niezale¿nie czy papier jest, czy te¿ go
nie ma :( I podobnie drukuje... Mo¿e za mocno ten separation kit
docisn±³em albo co...

Jak mogê spróbowaæ sobie z tym poradziæ?
Albo jak siê do tego miejsca wogóle dostaæ? "Którêdy" t± drukarkê
rozbieraæ?

Dziêki

--
Andrzej "The Undefined" Dopiera³a