Re: boot'owanie z cd

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 20:31:52 MET

From: ">> Debian GNU/Linux User <<" <leszek.usenet_at_softel.pl>

> sory - chyba zle sie wyrazilem (trudna ten polski;), ale chodzi mi o to,
> czy moge wybrac sobie, niech bedzie tak:
>
> 1) dos
> 2) dos + siec
> 3) dos + cd
>
> ale nie przez [MENU] w config.sys'ie, a "jakos inaczej (cos jakby start
> z innej partycji, tylko ze to wszystko na jednym cd)

 Przypuszczam, ze tak. Jesli mozna to zrobic na zwyklej dyskietce,
umieszczajac na niej LILO i wybierac w czasie startu, czy chce sie uzywac
Linuxa, Windowsa czy DOS, to mozna sobie wyobrazic, ze przeniesienie tego na
CD bedzie dawalo takie same mozliwosci? Nie wiem natomiast, czy to sie da
zrobic, w sytuacji, gdy bedziesz chcial miec te systemy operacyjne, na tym
samym CD, a nie na dysku (dyskach) komputera?!.

Pozdrowienia
Roman K.