Re: Cichy DVD-ROM

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 14:55:57 MET

On Tue, 18 Dec 2001 11:33:31 +0100, "Keyser Soze"
<keyser_soze_at_wyspa.pl> wrote:

>Planuje zakup DVD-ROM'u. Interesuje mnie niezawodnosc oraz CICHA PRACA przy
>odczycie filmow DVD (sprzet bede uzywal wylacznie do ogladania filmow).
>Do wyboru mam Pioneera 106S lub 116, Toshibe SD-M1612 (16x48), LG 16x40 oraz
>Hitachi (GD-8000, 16x40). Prosilbym o opinie na temat poszczegolnych
>modeli - czy spelniaja nastepujace wymagania:
>
>1. cicha praca przy odczycie filmow DVD
>2. niezawodnosc (korekcja, "dlugowiecznosc", itd)
>3. latwa zmiana regionow (flash, itd).
>4. brak problemow przy wspolpracy z dekoderem RealMagic Hollywood+

> [...]
zanim sie zdecydujesz na zakup to poszukaj w sieci do ktorego modelu
jest juz "zmodyfikowany" firmware
co do glosnosci to przy odtwarzaniu filmow wszystkie sa ciche gdyz
przy filmach pracuja z 1x jedynie rozpedzaja sie do pelnej szybkosci
podczas czytania plyty zaraz po wlozeniu
praktycznie wszystkie dvd powyzej 6x sa stosunkowo glosne podczas
rozpedzania sie do maksymalnej preedkosci