Re: ile na P55XPlus

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 14:51:19 MET

grzes wrote:

> podpowie mi ktos jaki maksymalnie procesor pociagnie plyta IWill
> P55XPlus/12110A z biosem z 10.99r

Oficjalnie to max jest K6-300, ale da się ustawić większe mnożniki
operując (chyba nielegalnie) dwiema zworkami. No i jeśli masz sprzęt,
który się nie boi 83MHz to też jest dobrze :-) Pytałem się kiedyś
ichniego supportu o to, ale nie przyznawali się do niczego ponad 300MHz,
choć przysłali dwa .doc (lameria, wolę pdf) z kilkoma ciekawostkami,
których bodajże w instrukcji nie było. Nawet nie pamiętam już czy byłyby
Ci w czymś pomocne.

Jeżeli BIOS nie ma zastrzeżeń do nowszych K6-2 to podstawowy problem
będziesz miał z napięciami, bo między 2.2V a 2.8V nie ma nic. Chiba że
jakieś nielegalne ustawienia, których nie znam. 2.2 może być za mało dla
szybszych K6 a na 2.8 możesz trafić na problemy z chłodzeniem - trzeba by
troszkę procków przesortować. Niestety osobiście nie miałem okazji
testować na tej płycie nic szybszego niż iP MMX233_at_250 i odwlekałem
upgrade aż przyszła pora na inną płytę :-)

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak