Cichy DVD-ROM

Autor: Keyser Soze (keyser_soze_at_wyspa.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 11:33:31 MET

Planuje zakup DVD-ROM'u. Interesuje mnie niezawodnosc oraz CICHA PRACA przy
odczycie filmow DVD (sprzet bede uzywal wylacznie do ogladania filmow).
Do wyboru mam Pioneera 106S lub 116, Toshibe SD-M1612 (16x48), LG 16x40 oraz
Hitachi (GD-8000, 16x40). Prosilbym o opinie na temat poszczegolnych
modeli - czy spelniaja nastepujace wymagania:

1. cicha praca przy odczycie filmow DVD
2. niezawodnosc (korekcja, "dlugowiecznosc", itd)
3. latwa zmiana regionow (flash, itd).
4. brak problemow przy wspolpracy z dekoderem RealMagic Hollywood+

Z tego co czytalem na grupie najczesciej polecacie LG i Pioneery oraz
Toshiby. Od razu bralbym Pioneera, gdyby nie glosna praca (czy przy odczycie
filmow halas jest mniejszy ?). Co sadzicie o pracy Toshiby i LG ?

Z gory dziekuje za uwagi.
KS