Ratunku! dam dysk <= 60GB za elektronikę do 8GB

Autor: eL_ejM (lmichnia_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 11:45:50 MET

Kochani, koledze padł dysk (elektronika) Seagate ST-38420a 8,455 GB z
ważnymi danymi. Poszukujemy identycznego, byle elektronika działała, w
rozliczeniu inny dysk <= 60 GB(można wybierać jak w sklepie) lub pieniądze
(do uzgodnienia na priv).

Czy macie pomysły, gdzie jeszcze to puścić tak, żeby miało szansę odzewu
(jakiś serwis ogłoszeniowy albo co?)

Ponieważ pierwszy raz na tej grupie, pozdrawiam Was wszystkich serdecznie.

PS. Wybaczcie, że sprawa pilna to nie poczytałem Was za wiele, ale z wątków
OT trafiło mi się czytać nawoływanie do ustawienia zegara. Czy to jest jedna
z Waszych "Świętych Wojen" ;-)

--
pozdrawiam,
Leszek Michnia