Re: Ratunku! dam dysk <= 60GB za elektronikę do 8GB

Autor: Mirosław (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 13:37:02 MET

> Czy macie pomysły, gdzie jeszcze to puścić tak, żeby miało szansę odzewu
> (jakiś serwis ogłoszeniowy albo co?)

Poszukaj firmy - serwisu komputerowego. Może za jakieś pieniądze przekręcą
na chwilę elektronikę z innego dysku.
Chociaż jak bym miał to bym zamienił na 60GB :-)

Po za tym jak padła elektronika to wcale nie znaczy że na dysku są jeszcze
poprawne dane. Miałem kiedyś też taki przypadek, kupiłem cały dysk aby wyjąć
elektronikę i co - okazało się, że na padniętym dysku było ok 90% Bad
Sektorów. I nic się nie udało odzyskać. Padająca elektronika zrąbała
talerze.

--
Mirosław P.
pulikow_at_poczta.fm