Re: Ratunku! dam dysk <= 60GB za elektronikę do 8GB

Autor: eL_ejM (lmichnia_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 14:26:30 MET

>Kochani, koledze padł dysk (elektronika) Seagate ST-38420a 8,455 GB z
>ważnymi danymi. Poszukujemy identycznego, byle elektronika działała, w
>rozliczeniu inny dysk <= 60 GB(można wybierać jak w sklepie) lub pieniądze
>(do uzgodnienia na priv).

Z przykrością zawiadamiam, że sprawa stała się nieaktualna za sprawą
wykrycia awarii mechanicznej, która niweczy nadzieje na pomyślne uratowanie
danych poprzez podmianę elektroniki. :_(((((
Za oferowaną pomoc serdecznie dziękuję i przepraszam wszystkich, którzy
pisali na grupę i na priva, że fatygowałem niepotrzebnie.

pozdrawiam,
Leszek Michnia
lmichnia_at_poczta.onet.pl