Re: Soltek sl75kav+duron700

Autor: Jenot (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 07:27:44 MET

In article <slrna1shrb.184.B.Ogryczak_at_puter.bart.w-wa.pl>, Bart Ogryczak wrote:
> On pon, 17 gru 2001 at 19:10 GMT, citizen Aga testified:
> Ja mam SL-75KV+ i Duron 700. SL-75KV+ do kręcienia w ogóle się
> nie nadawała[1], bo można zmieniać tylko taktowanie FSB i to tylko
> co 11MHz. IIRC, na SL-75KV2 i nowszych (w tym SL-75KAV) z podkręcaniem
> jest zdecydowanie lepiej, bo jest zmienianie FSB co 1MHz i napięcia
> co 0.025V.

Akurat 75KV+ były dwie serie, jedna zwykła, druga overclockerska ze
switchami do zmiany mnożnika, diodką świecącą, jeśli mostki są dobrze
połączone, zmianą mnożnika co 0.025V i FSB co 1MHz. Właśnie taką mam
i podkręciłem na niej Durona 600 do 900, chociaż pewnie da się i więcej.
Acha, pomyka stabilnie już ponad rok.

Pozdrawiam,

--
[Tomasz Stafiński ]   -o)  | 1: No code table for op: ++post
[Linux User #47986]    /\  |