Re: Tania nagrywarka cd - HP 9100

Autor: Edwardek (edwardek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 07:30:54 MET

modelu HP 9110i uzywam od ponad 2 lat
i jestem b. zadowolony! jak dobrze poustawiam
w systemie to moge grac, ogladac, pisac nagrywac
i co mojeszcze do glowy przyjdzie i nagrywanie sie
nie wywali - to jest jedno!
Drugie to to, ze juz kilka razy byl przypadek
gdy kumpel dal mi nie do odratowania plyte RW
(on ma LG), ktora po kilku probach na mojej HP
odratowalem i uzywam do dzis. nagryware uzywam
do przenoszenia rzeczy pomiedzy chata a domem
a to oznacza, ze srednio min. 1 dziennie jest bagrywana
plyta RW (od ponad roku ciagle ta sama!), plyt
tez troche nagralem - nie pirace dziennie niewiadomo ile sztuk,
ale generalnie jestem b. zadowolony.
To jest cichy naped w porownaniu z innymi.