Re: Soltek sl75kav+duron700

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_addr.in.reply-to.invalid)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 20:27:15 MET

On pon, 17 gru 2001 at 19:10 GMT, citizen Aga testified:
> Szukam kogoś kto posiada wyżej wymieniona płytę i procek; jestem ciekawa na
> ile mogę podkręcić mój sprzęt, interesują mnie stabilne częstotliwości, tak,
> aby komp się nie wieszal

Ja mam SL-75KV+ i Duron 700. SL-75KV+ do kręcienia w ogóle się
nie nadawała[1], bo można zmieniać tylko taktowanie FSB i to tylko
co 11MHz. IIRC, na SL-75KV2 i nowszych (w tym SL-75KAV) z podkręcaniem
jest zdecydowanie lepiej, bo jest zmienianie FSB co 1MHz i napięcia
co 0.025V.

[1] inna sprawa, że akurat wcale mi nie zależało, dlatego kupiłem
    właśnie taką płytę.
bart

--
    "Gady się piorą z kibolami, ranni, zabici, z obrażeniami.."
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/