Tania nagrywarka cd - HP 9100

Autor: Gregry (gregry_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 18:32:10 MET

Mam pytanie dotyczace nagrywarki HP 9100. Czy do uzytku domowego (raz na
jakis czas backup, upychanie na CD rzeczy sciagnietych z Internetu i czasem
przegrywanie gier) ta nagrywarka wystarczy?

Nie zalezy mi na szybkosci, ale musi byc:

- niezawodna
- musi omijac wszystkie/wiekszosc zabezpieczen antypirackich
- wolalbym, zeby nie padla po trzech miesiacach

Czym ta nagrywarka rozni sie, oprocz szybkosci i wyrobionej marki, od np.
Teac'a za 600zl? Chodzi o to czy moze ma okrojone jakies przydatne funkcje
(nie wiem, nie znam sie na nagrywarkach), w porownaniu ze sprzetem x2
drozszym?

Czy w przedziale cenowym do 400zl jest cos innego naprawde wartego
polecenia? Szkoda, ze nie mozna dostac nieuzywanych staryszych modeli
Teac'ow...

--
Pozdrawiam
Gregry