Re: Do Specjalisty znającego silnik krokowy w CD

Autor: darbakan_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 17 Dec 2001 - 10:24:55 MET

> Tylko po co.
> Kup za 50 zl uzywany naped CD 16 x i zainstaluj jako 2-gi CD
>
> Usluga bedzie kosztowala 10 x tyle.

Kupić próbowałem. Nie jest to jednak takie proste i oczywiste jak by się
wydawało.
Musi to być przede wszystkim napęd, który zostanie rozpoznany przez mój player.
Takiego jak dotąd nie spotkałem ( < 16x ), a próbowałem ok 10 różnych firm.
Niestety większość to napędy > 32x. A te okropnie szumią !!!
Drugi napęd nie wchodzi w grę, bo w playerze nie ma na niego miejsca.

pzdrwm
darbakan