Re: Do Specjalisty znającego silnik krokowy w CD

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 00:04:17 MET

Użytkownik <darbakan_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Kupić próbowałem. Nie jest to jednak takie proste i oczywiste jak by się
> wydawało.
> Musi to być przede wszystkim napęd, który zostanie rozpoznany przez mój
player....

Hej!
Co Ty, masz Mac'a? :)))
Bo ja w 100 różnych PCtach montowałem 100 różnych napędów i może 2 razy
mialem problem
bo CeDek nie chciał pracować sam, tylko w parze z HDD. No i niektóre
Samsungi (i jeden Pioneer)
widziały płyty wielosesyjne jako audio :))

Zostaw silniczek. To nie żarówka której można regulować napięcie opornikiem.
Zastosuj hamulec - program CD-Bremse. http://podkrecanie.sky.pl/download/

Feromon