Re: Do Specjalisty znającego silnik krokowy w CD

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 13:10:36 MET

darbakan_at_poczta.onet.pl wrote:

> że

> Kupić próbowałem. Nie jest to jednak takie proste i oczywiste jak by się
> wydawało.
> Musi to być przede wszystkim napęd, który zostanie rozpoznany przez mój player.
> Takiego jak dotąd nie spotkałem ( < 16x ), a próbowałem ok 10 różnych firm.
> Niestety większość to napędy > 32x. A te okropnie szumią !!!
> Drugi napęd nie wchodzi w grę, bo w playerze nie ma na niego miejsca.

Przeciez pytales jedynie o naped z predkoscia 16 x.
Takie sa na rynku po 50 zl lub taniej. Zrodlo http://www.allegro.pl/
To czy szumi czy nie, to przeciez masz 100 uzywanych do wyboru i wybierz
taki, ktory nie szumi i ktory
bedzie rozpoznany.
Pewnie sa programy, ktore zwalniaja napedy CD, ale na peceta.
A jezeli zepsul ci sie naped CD w playerze to soft ci nic nie da.

Ale i tak zrobisz jak zechcesz.
Jacek