Re: i440BX

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 08:01:03 MET

Użytkownik hefalump <hefalump_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vjcc2$64r$1_at_news.tpi.pl...
> Mam płytę Gigabyte GA-686BX czyli płyta 6BX oparta o
> chipset i440 BX . Ma Slot 1 i jest pod pII - to wiem z instrukcji :)
> Mam w tej chwili włożonego pII 400 lecz chciałbym go zamienić
> na jak najwydajniejszy porcesor do tej płyty pasyjący ...
>
> I teraz zagadka : jaki jest najszybszy procek do tej płytki ?
>
> W instrukcji wyczytałem, że płyta obsługuje pII chodzące
> od 233-633 , lecz nie ma informacji, jak w razie co ustawić
> tę prędkość ( FSB 66-100 i mnożnik - opis ustawienia zworek
> kończy się na 5.5x ).
> [...]
po pierwsze poszukaj nowego BIOS'u na stronie producenta
czy ta płyta jest w pełni zworkowa ??? (nic w BIOS'ie ??? nawet FSB ???
wiekszość płyt na 440BX miała tez możliwość 133
(w końcu Abity BE 6 i BE 6 II tez były na BX)
pozatym to raczej PIII i pewnie przez przejściówke (to załatwi raczej sprawę
mnożnika)