i440BX

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 00:56:49 MET

Mam płytę Gigabyte GA-686BX czyli płyta 6BX oparta o
chipset i440 BX . Ma Slot 1 i jest pod pII - to wiem z instrukcji :)
Mam w tej chwili włożonego pII 400 lecz chciałbym go zamienić
na jak najwydajniejszy porcesor do tej płyty pasyjący ...

I teraz zagadka : jaki jest najszybszy procek do tej płytki ?

W instrukcji wyczytałem, że płyta obsługuje pII chodzące
od 233-633 , lecz nie ma informacji, jak w razie co ustawić
tę prędkość ( FSB 66-100 i mnożnik - opis ustawienia zworek
kończy się na 5.5x ).
Czy jeżeli kupiłbym pII 633 to zadziałałoby automatyczne rozpoznanie
procka i czy jednocześnie wydajność wzrosłaby ( czy płytka
nie ma jekowoś wązkiego gardziołka :) ) ?

Dzięki za ewentualne odpowiedzi :o)

--
Pozdrowionka!