Re: i440BX

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 14:17:59 MET

Dzięki wszystkim za odpowiedzi : i na grypę i na priv :)
Zmieniłem jednak (na razie testowo ) płytę główną na MSI
K7t Turbo Limited Edition + A1.4 i ... wyjeżył mi się XP :(
Totalnie ... Nawala mi jakimiś błędami o uszkodzonym dysku itp.
Na szczęście na drugim zostawiłem sobie już zaistalowanego Me,
na którym wszystko się uruchomiło bez jednego pytania :)
A co do wydajności - ewidentnie wzrosła itp. itd ...
Tylko martwi mnie ta temperatura - w spocxzynku
procek grzeje się od 53-56/9 a przy pracy do ok.65/66
- czy to ok ? Słyszałem, że A1.4 to najgorętszy procek :)
- czy taka temperatura mu nie zaszkodzi ? Wiatrak to
jakiś standartowy Tytan ok. 3200 obrotów ...

Thx. w każdym razie za pomoc :)

--
Pozdrowionka!