co na serwer?

Autor: Mateusz Symaniuksztis (szymszymek_at_o2.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 19:59:51 MET

Mam 486 ktory chce postawic jako serwer dla sieci 4-6 kompowej z
podlaczeniem do internetu tzn. siec jeszcze nie istnieje ale chce ja
zalozyc wlasnie z serwerem 486 a on ma rozdzelac polaczenie
internetowe (sdi z tepsy przy malej liczbie chetnych lub 0,5 megabita
przy wiekszej) ktore jest do niego podlaczone. Wiem ze
potrzebuje^ do tego huba, kabel (skretka), karty sieciowe tylko nie
wiem jak skonfigurowac serwer pod katem hardware i software.

Czy oplaca sie podlaczyc internet (0.5 megabita) do sieci opartej na
kablu BNC. chodzi mi oto czy nie ma on zbyt malej przepustowosci a
jezeli tak to jaki inny kabel bylby lepszy?

Czy zna ktos mi pomuc?

Z poszanowaniem:
  Krzysiek