Kto uzywa drukarki HP 1000W

Autor: zoltik (zoltik_at_go2.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 19:50:59 MET

Ciekaw jestem opini uzytkownikow jak sie sprawuje, jako ze zamierzam takowa
nabyc. Wiem , ze nie obsluguje postscriptu i ma tylko 1MB pamieci, czy poza
tym ma jeszcze jakies wady (poza cena)? W insrukcji podaja zekartridge
wystarcza na 2500 wydrukow - czy komus sie tyle udalo wydrukowac na jednym
tonerze? Ciekaw jestem czy ktos ma te drukarke z interfejsem LPT, w
wiekszosci sa tylko USB a tylko jedna widzialem LPT natomiast na stronie HP
nic o tym nie pisza.

dzieki za info zoltik

Jesli ktos chce odpowiedziec na priva to nalezy usunac antyspam w adresie
zwrotnym.