Re: Kto uzywa drukarki HP 1000W

Autor: mosciak (mosciak_at_inetia.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 20:00:57 MET

Użytkownik "zoltik" <zoltik_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Ciekaw jestem opini uzytkownikow jak sie sprawuje, jako ze zamierzam
takowa
> nabyc. Wiem , ze nie obsluguje postscriptu i ma tylko 1MB pamieci, czy
poza
> tym ma jeszcze jakies wady (poza cena)?

jak za ta kase to faktycznie malo ramu imho zbyt malo, jak dasz jakac
grafike to zle wroze....

W insrukcji podaja zekartridge
> wystarcza na 2500 wydrukow - czy komus sie tyle udalo wydrukowac na jednym
> tonerze?

HP zwykle nie mija sie z prawda zbyt wiele, przynajmniej na modela typu 6MP
sie w miare sprawdza

Ciekaw jestem czy ktos ma te drukarke z interfejsem LPT, w
> wiekszosci sa tylko USB a tylko jedna widzialem LPT natomiast na stronie
HP
> nic o tym nie pisza.

bo nie ma takich z LPT. z tego cowiem oczywiscie...

dwa zlacza ma 1200, i moge ja polecic do domowego uzytku. Jest szybka (poza
acrobatem :) ) i ma dabra jakosc.

mosciak