Re: Problem z plyta ECS K7S5a

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 13:14:09 MET

Użytkownik Mariusz Walec <walusm_at_bbs.chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9vdsu4$95m$1_at_news.tpi.pl...
> Witam szanownych grupowiczow !!!
> Moj problem polega na tym ze komputer po dluzszej przerwie wylaczenia, przy
> pierwszym starcie zawiesza sie dopiero restart pomaga.
> Poza tym wszystko chodzi ok ale jest to troche denerwujace, czy moze mi ktos
> pomoc ?
> Robilem upgrade biosu na 11/11/2001 i to samo
> moj sprzet:
> athlon TB 1.33
> ddr 256 noname
> geforce mx 400 64MB firma nieznana mi
> IBM IC..... 40GB
> Sb Live 5.1

Masz na myśli, że włączasz kompa a obraz jest czarny,
naciskasz reset i już wszystko gra ?

Jest to chyba objaw problemów z zasilaniem procesora.
Przy Athlonie to jest na 95% wina zasilacza, może wymień się z kimś
na inny egzemplarz 300W (lub Enlight250W).
Na innych płytach można też próbować podnieść troszkę napięcie cpu
(na tej płycie niestety się nie da).

PeJot