Re: Przejsciowki

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 13:14:42 MET

Użytkownik Marek Koter <koterm_at_nospam.megapolis.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3C1B4FA2.1030605_at_nospam.megapolis.pl...
> Czy ktos z szanownych dyskutantow wie cos, czy istnieja (oraz gdzie
> mozna kupic) przejsciowki Slot1 -> FCPGA? Podkreslam, ze nie chodzi mi o
> PGA (stare celerki i Pentium III).

Osobiście Ci polecam przejściówki na których przestawiasz
zworką Celeron/Coppermine czy masz Celka PPGA albo
Celka/P3 na jądrze Coppermine. Jest droższa ale zazwyczaj solidniejsza.
Szukaj oczywiście na giełdzie.

PeJot