Re: Problem z plyta ECS K7S5a

Autor: Lem (lem_at_poczta.fm)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 14:45:11 MET

> Jest to chyba objaw problemów z zasilaniem procesora.

To nie jest zasilacz!
Prawdopodobnie masz jakies konflikty sprzetowe. Moja rada: wylacz w biosie
karte muz., przeinstaluj system z wyjetymi wszystkimi kartami(z wyjatkiem
graficznej;-)) i potem po kolei je instaluj jedna po drugiej.
Mialem podobny problem i mi pomoglo wlasnie przeinstalowanie systemu (winxp
pl) w opisany sposob. Jesli nie pomoze wymien plyte na inny egzemplarz, moze
masz uszkodzona.

Pozdrawiam
lem