jaka rużnica mkiędzy druk. laserową a atramentową?

Autor: Krystian J. (chrisjan_at_polbox.com)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 11:07:41 MET

Wiem że pytanie trochę głupie,ale... Przy dzisiejszej jakości druku drukarek
atramentowych, różnicy w jakości chyba wielkiej nie ma.
Rozumiem że jest taniej co za tym idzie ekonomiczniej.
No jest niby kwestia szybkości wydruku.

Pytam bo właśnie mam okazyjnie możliwość zakupienia HP LaserJet 1100 i
zastanawiam się czy warto. Na co właściwie drukarce 2MB pamięci(możliwe 18),
skoro atramentówki obchodzą się bez niej(podobnież jak bez procesora 35MHz).
I o co chodzi z czcinkam Inellifont(co mi one dają)??
Pytam bo jestem zupełnym lajikiem w dziedzinie drukarek laserowych.
Z góry dziękuje za odpowiedź
Pozdrawiam
KJanik

P.S. Ile może być warta używana HP LJ 1100???