Re: jaka rużnica mkiędzy druk. laserową a atramentową?

Autor: exbros (exbros_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 22:29:56 MET

Użytkownik "Krystian J." <chrisjan_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Wiem że pytanie trochę głupie,ale... Przy dzisiejszej jakości druku
drukarek
> atramentowych, różnicy w jakości chyba wielkiej nie ma.
[...]

Jednak chyba jest... mam na codzień do czynienia z kilkunastoma drukarkami i
600dpi z atramentówki ma się nijak do 600dpi z lasera - dodatkowo im gorszy
papier tym wyraźniej widać spadek jakości wydruku atramentowego...
Drukarki laserowe są dużo szybsze i dużo cichsze (porównując ten sam segment
produktów, czyli tania atramentówka - tani laser...)
No i jeszcze dodał bym zasadniczą różnicę w wydrukach: wszystkie wydruki
laserowe są "wodoodporne" (nie rozmywają i nie rozmazują się po
"zwilżeniu"...), a atramentowe z regóły nie (chyba, że zastosujesz specjalne
oczywiście droższe pojemniki z tuszem wodoodpornym - niektórzy producenci
robią coś takiego)
Pozdrowienia
   exbros