Re: Wyłącza się

Autor: tomekm19_at_wp.pl
Data: Sat 15 Dec 2001 - 21:58:58 MET

Dzisiaj (tj. 15.12.) znowu nie mogłem uruchomić kompa. Z wnętrza jednostki
centr.
podczas uruchamiania słychać dźwięk jak przy restartowaniu.(pozostałe objawy
nadal aktualne). Kabel na pewno jest dobry - ruszałem nim i nic nie dawało.
Zresztą byłem też u kumpla ze sprzętem i mój monitor tam działał. A z jedn.
centralną był problem. Może to coś z polem albo siecią elektr.???