hdd zaklóca flyvideo

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 22:08:50 MET

Pozdrowienia,

nie dosc, ze U5 jest wolne, to jeszcze mam z nim dodatkowy klopot.
Mianowicie zakluca mi dzwiek z FlyVideo98:-( Jak mialem jako dysk systemowy
Fujitsu wszystko bylo ok, a teraz ciagle slysze to cholrene pierdzenie:-)
Jak zaczne kopiowanie to to juz w ogole idzie oszalec:-(

Dodam jeszcze, ze WinAmp; Vplayer; WMP 6.4 nie sa zaklucane, a moj sprzet
to:
Abit BF6; c566_at_800; SoundForte inne chyba nie istotne.

Jeszcze przerwania:

0 Czasomierz systemowy
1 Klawiatura standardowa (101/102 klawisze) lub Microsoft Natural Keyboard
2 Programowalny kontroler przerwań
3 Port komunikacyjny (COM2)
3 Port komunikacyjny (COM4)
4 Port komunikacyjny (COM1)
5 FM801 Legacy Audio
6 Standardowy kontroler stacji dyskietek
7 Port drukarki (LPT1)
8 Zegar czasu rzeczywistego - system CMOS
9 SCI IRQ używany przez magistralę ACPI
10 FlyVideo'98 - Audio
10 FlyVideo'98 - Video (with FM Tuner)
10 ACPI IRQ Holder for PCI IRQ Steering
11 MR.F RIVA TNT2 M64 3.4
11 ACPI IRQ Holder for PCI IRQ Steering
12 FM801 PCI Audio by Vegita'2001
12 Intel 82371AB/EB PCI do Uniwersalnego kontrolera hosta USB
12 ACPI IRQ Holder for PCI IRQ Steering
13 Procesor numeryczny
14 Pierwszy kontroler IDE (podwójna kolejka fifo)
14 Kontroler Intel 82371AB/EB PCI Bus Master IDE
15 Drugi kontroler IDE (podwójna kolejka fifo)
15 Kontroler Intel 82371AB/EB PCI Bus Master IDE

ktos ma jakis pomysl coz tym zrobic - zmiana tasmy moze pomoc?

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
{lajkonik w swiecie pecetow}