Re: Wyłącza się

Autor: NIPPERonet (nipper_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 22:39:49 MET

Użytkownik <tomekm19_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vgdth$g0b$1_at_news.tpi.pl...
> Dzisiaj (tj. 15.12.) znowu nie mogłem uruchomić kompa. Z wnętrza jednostki
> centr.
> podczas uruchamiania słychać dźwięk jak przy restartowaniu.(pozostałe
objawy
> nadal aktualne). Kabel na pewno jest dobry - ruszałem nim i nic nie
dawało.
> Zresztą byłem też u kumpla ze sprzętem i mój monitor tam działał. A z
jedn.
> centralną był problem. Może to coś z polem albo siecią elektr.???

Witaj.
Z tego co piszesz teraz i co pisałeś wcześniej wynika ,że komp się odpala
ale monitor nie dostaje sygnału.Piszesz też ,że sprawdziłeś swój monitor u
kumpla. Podłącz inny monitor do swojej budy (jeśli jeszcze tego nie
próbowałeś)najlepiej na parę dni i poobserwuj co będzie się działo.
Pozdrawiam.
nipper_at_poczta.onet.pl