Re: TunerTV...

Autor: Rotary (rotary123_at_box43.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 15:39:53 MET

> c) o jakim Ty chipie mówiesz? !!?!? NIE MA KART Z CHIPEM KTÓRY SŁUZY DO
> DEKODOWANIA C+!!!

Jemu chyba chodzi o chipy inne niż BT8xx. Kiedys dawno bywały takie karty
np. stare Ati . A wszystkie znane mi programy dekodujace C+ kozystają
bezpośrednio z chipa BT8xx. Ale teraz raczej wszystko jest na BT8xx więc nie
powinno być problemu.

Co do reszty zgadzam się. Miałem 3 tunery(MachT,TTT i Aver) . Zdecydowanie
najkorzystniej wypada Aver. Dobra jakość obrazu zdecydowania najwięcej
softu np. do obsługi pilotem innych aplikacji itp. Niestety brak nicamu ale
można dokupić zewnętrzny dekoder NICAM/A2 innych firm i będzie dobrze.

Co do softu do ogladania TV i słuchania radia to zdecydowania Borg
(przynajmniej pod win 98).

Rotary