Re: TunerTV...

Autor: Klakier (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 22:55:14 MET

> a co do c+ to po prostu zdarzają się karty bez tego chipa

a) TNIJ POSTY!!! usuwaj niepotrzebne cytaty!
b) a wiesz jaka jest sytuacja u tego człowieka?
Bo u mnie na Pixel view miałem paryszywy obraz w domu a jak sprzedawca ja
podłączył u sie w sklepie - obraz jak żyleta!
i pewnie dlatego bo sklep jest 100m od centrum nadawczego kablówki...
zmieniłem karte na avera i obraz jest spox...
to że u Ciebie jest silny sygnał nie znaczy że u niego takowy jest, a kupno
avera zaoszczędzi mu rozczarowania :)))
c) o jakim Ty chipie mówiesz? !!?!? NIE MA KART Z CHIPEM KTÓRY SŁUZY DO
DEKODOWANIA C+!!! były karty na BT848 które nie potrafiły przechwytywać
obrazu (a jak nie może obrazu przechwycić to i go nie może dekodować), ale
już dawno wyszły z użytku! to są antyki :)